Geachte ouders,

Een goede keuze maken voor de schoolloopbaan van uw kind(eren) is een taak die u zeer nauw aan het hart ligt. Naast faciliteiten zoals een school in de buurt, gemakkelijke bereikbaarheid, warme maaltijden, voor- en naschoolse opvang, doorstroming op dezelfde campus tot 18 jaar zijn vooral de schoolcultuur en het opvoedkundig aspect uitermate belangrijk bij het maken van uw keuze.Dit informatieboekje wil u een helpende hand reiken bij het bepalen van de schoolkeuze voor uw kind(eren). Naast enkele opvoedkundige aspecten vindt u er ook praktische informatie over het dagelijkse schoolleven in.U begrijpt dat dit bundeltje uiteraard geen antwoord kan bieden op al uw vragen. Voor meer informatie kan u in onze school terecht tijdens de schooluren en/of tijdens de inschrijvingsdagen (zie onderaan dit blad) of op onze website www.bslyceum.be. Aarzel niet om contact op te nemen voor meer inlichtingen.

De directeur
Wendy Heremans